jag har fasnat

 jag kommer ju alldrig ut i solen sitter ju bara inne på bloggen och kan inte släppa den.. hmm.. martina är ju lika dag så henne får man väl ingen hjälp av..

 Sitter och tänker på resan som blir den 10maj.  Jag, martina och maria åker till kreta det ska bli så himla skönt. 
allt börja med att jag kom försent till jobbet ( jag och martina jobbar på samma jobb)  och martina säger vill du åka till kreta för 2000:-  du har en timme på dig att bestämma dig... jag sprang ut och ringde till mamma och fråga henne vad jag skulle gör.. Då säger hon -  sara du är myndig nu så du gör som du själv vill..  då sa jag - du är faktist min mamma du ska bestämma över min när jag inte vet vad jag vill.. mamma säger- ja, men så låter det inte när du ska ut på krogen.. hahah.. jaja efter att jag slängde bollar fram och tillbaka med mig själv så tog jag mig i kragen och sa att jag skulle följa med..  så nu åker vi den 10 maj.. gud vad jag längtarimage2
 kreta here we come

Kommentarer
Postat av: Maria

du är ju riktigt duktig, kan både länka och lägga in bilder :) väldans fin bild förresten!!! gahhh snart kreta!!

2008-04-24 @ 14:49:42
URL: http://mariapettersson.blogg.se
Postat av: Millan

Tack så mycket! :)

Nej, det tar sig sin lilla tid :) det är svårt. Men man lär sig :) var med i bloggdesigntävlingen om du känner att du inte klarar av att trixa med allt själv :)

2008-04-24 @ 14:51:28
URL: http://eruannon.blogg.se
Postat av: mathilda

själv åker jag utomlands imorgon :D

2008-04-24 @ 16:34:57
URL: http://luxueuse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0