vilket jobb ska jag välja?

Hej hej. vilket jobb tycker ni jag ska välja?
sälja kristall glas från tjeckijen elr jobba på telenor express elr åka till norge och rensa fisk? jag vet inte vilket jag ska välja..

Gud va skönt nu är jag hemma igen...  mmm den är så vacker.image6

jag och min mamma är bästa vänner, hon finns alltid för mig när  jag behöver henne.. och hon har en förmåga att vara där när  jag inte vill att hon ska vara där också. men så är det med skydsänglar :D
image7

  har legat hos martina  nästan hela dagen och pressat.  men jag blev sur för hon blev brunare en mig. så nu ni, nu ska jag sola så jag snart ser ut om en kolbit. hahhaa.

nej nu ska jag lägga mig i sängen och titta på film med timmy min underbara hund image8 den svarta. är timmy den andra är mamman Trixi.  är nöjd med hela kortet :D

ha en trevlig kväll allihop.
kram

Kommentarer
Postat av: Martina

så du ska inte vara med på min tävling???

2008-04-24 @ 22:25:39
URL: http://marthiinanorman.blogg.se
Postat av: BELLE

gillar bilden på dej o din mamma. jag saknar mig :(

2008-04-25 @ 08:44:31
URL: http://izmir.blogg.se
Postat av: Bella

Jag har hört att man tjänar mycket pengar på att rensa fisk i Norge...så det skulle jag satsa på om jag var du =)

2008-04-25 @ 11:18:47
URL: http://contactghost.blogg.se
Postat av: Mamma Agneta

Hummm..skyddsängel..ja det är man nog..älskar dig.
Hade du inget bättre kort på mig...

2008-05-06 @ 21:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0