då va det dags för tattoo

  Nu har man bokat tid för min tatto
Jag kommer göra tre roser som står för livet,
Födsel. ungdom ålderdom typ.
 Min kära bror kommer att rita min tatto, tycker han är otroligt duktig på att rita,
Tycker jag,
Och sen är det sköt att veta att ingen annan har en likadan som jag.
 Men jag har ett problem.
Vart ska jag sätta tatton
på låret?
axeln?
efter ryggraden ?
magen?
 skulderbladet?
jaghar ingen anning om vart jag vill ha den.
kanske på någon av dom ställerna men kanske inte, jaghade bestämt att jag skulle ha det på överlåret
men det tyckte inte min bror.

  vart tycker ni?
 ni kan få två bilder på ett ungefär den kommer se ut.
någon liknade, fast egen stil.

Vart tycker ni jag ska tattuera den?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0