kan man vara sån typ av mäniska?

asså seriöst. det är inte helt okej att man blir förbannad på min bara för att jag umgås med min bror,
 jag tror att allt detta handlar om att jag och min bror hade en dag för oss själva mer er minder men självklart fick hans tjej också vara med,
 men hon väljer då istället att bli sur och skriva på sin blogg att vi är egoister. vad är det för trams, är du svart sjuk på mig och min bror ( knas)
vi är syskon hurru, om vi vill umgås så måste vi ju få göra det,
men tydligen inte, viste inte att man kunde bli svartsjuk på ens killes syrra, sjukt som fan ju..
 sen kan hon inte be om ursäkt för att hon skriver duma saker om mig när jag inte har gjort henne nått,

kan man vara sån mäniska?

Hur kan man vara sån, hur står man ut med sig själv?
att gå runt med sånna tankar,
vill ju inte att det ska vara mitt problem med det blir ju det när det går ut över mig

Smäff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0