va fel folk kan ta det ibland

Men hallå nu blev det här fel. filmen jag gjorde till jonte va bara en rolig grej,
Tänk om han tog det seriöst !
Han kanske tror att jag är hlet besatt av honom nu eftersom jag har gjort ett filmklipp om honom..
Fast jag gjorde ju bara det för att det är kul.
och för att han är snäll som ställer upp när hans vänner mår dårligt.
Och sen nu när jag skicka den till honom så va han med sin polare magnus
Så jonte har alltså visat den för magnus!
Vad tror magnus om mig nu?
jo att jag är besatt av jonte!!.
fan va jobbit hetta blev.
Måste förklara för honom att jag försöker göra ett shyst filmklipp på när vi va på lovund,
så jag va tvungen att träna lite och göra små filmlkipp. så då blev det hans kort som jag använde. måste göra på
Familjen med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0